Tartalomírás

A Google a világon a legnépszerűbb webes kereső, amit egyebek mellett annak köszönhet, hogy kitűnő minőségű találatokat ad: könnyű belátni, hogy azért használjuk, mert rendszerint tényleg megtaláljuk, amit keresünk.

Ehhez viszont a keresőnek folyamatosan fejlődnie kell, el kell érnie, hogy megértse, mit tartalmaz az oldalunk, az kinek lehet hasznos, és a rendelkezésre álló hasonló témájú oldalak közül azokat ajánlja, amik valóban a felhasználó számára a leghasznosabbak.

Több éve a weboldalak értékét főleg úgy határozta meg a kereső algoritmusa, hogy azokat az oldalakat tartotta közkedveltnek, amikre sok külső hivatkozás mutatott.

Mára sokkal kifinomultabb a Google, képes a weboldalon szereplő szöveget elemezve képet kapni arról, hogy pontosan miről is szól az oldal. Igyekszik olyan lapokat előtérbe helyezni, ahol kellő mennyiségű és jó minőségű anyagok vannak, tehát a felhasználók valóban megkapják, amit keresnek. A látogató akkor időzik el egy oldalon, ha ott van számára értékes tartalom, ha viszont csalódik, akkor igen hamar odébbáll.

Ha megfelelő szöveges tartalommal töltjük fel a lapot, akkor a Google-ben is jobb helyezéseket érhetünk el, emellett több látogatónk lehet és ők is több időt töltenek majd a lapon.

Ezek egymást erősítő, egymásra ható eredmények: a jobb helyezés több látogatót az eredmény, a több látogató pedig jobb helyezést. Mindehhez jó lapra van szükségünk, a jó lapon pedig értelemszerűen jók a tartalmak.

Nem mindenkinek kenyere az írás, sőt igazából egy átlagos weboldalra annyi tartalom kellhet – különösen ha figyelmet fordítunk a látogatók igényeit és a keresőoptimalizációs szempontokat szem előtt tartó rendszeres tartalombővítésre –, amennyi előállítása problémát jelenthet nekünk. Ráadásul a szakszerű, kulcsszavas szövegírás nem is egyszerű feladat.

Önmagában sem könnyű olvasmányos és nyelvhelyességileg is kitűnő szövegeket alkotni, de ha fontos, hogy ezek marketing szemléletűek legyenek vagy éppen a megfelelő arányban tartalmazzanak meghatározott kulcsszavakat, akkor valóban jó, ha van szakszerű segítségünk.

A keresőmarketing akkor teljes, ha a tartalomfejlesztésre is megoldást talál!

Egy ügynökségnek ezért nem szabad figyelmen kívül hagynia, hogy a weblapok szövegezése is alapvető fontosságú, így tapasztalt szövegíró segítségével elvégezzük a weboldal szöveges feltöltését és rendszeres frissítését is.

Ennek hosszú távú hatása értékesebb honlap, több látogató és magasabb konverzió, tehát mindaz, ami egyébként is az online marketingünk célkitűzése!

Google Premier Partner
Bing Accredited Professional
HubSpot Inbound Certification
24 órás ügyfélszolgálat