Online marketing hírek

A sajtóközleményekre is rászállt a Panda?

A sajtóközleményekre is rászállt a Panda?

A Panda legújabb, 4.0-ás verziójának élesítése óta, amelynek célja az volt, hogy a „gyenge” tartalmakat kiszűrje a találati oldalakról, a szakemberek azt tapasztalták, hogy a sajtóközleményekkel szemben is az eddiginél határozottabban lép fel a kereső.

67 helyett 85 százalékos lehet a Google részesedése

67 helyett 85 százalékos lehet a Google részesedése

Nemrég látott napvilágot a comScore elemzése, amely szerint a Google gyakorlatilag egyeduralkodóként a keresőpiac nem kevesebb, mint 67 százaléka felett gyakorol ellenőrzést. Egy új tanulmány szerint azonban ennél jóval nagyobb is lehet a szelet, amely nekik jutott.

Tovább lassul a Twitter falhasználói bázisának bővülése

Tovább lassul a Twitter falhasználói bázisának bővülése

Ahhoz, hogy kellően hatékony online marketing kampányt folytathassunk, nem árt tisztában lennünk azzal, hogy milyen csatornák állnak rendelkezésünkre és azok pontosan milyen lehetőségeket rejtenek számunkra. Éppen ezért lehet érdekes például az, hogy egyre lassabban képes új felhasználókat szerezni a Twitter.

Hogyan használhatod ki a LinkedIn lehetőségeit?

Hogyan használhatod ki a LinkedIn lehetőségeit?

Az online marketingben a LinkedInt még mindig sokszor csak az olyan oldalak után veszik elő, mint a Facebook vagy a Twitter, pedig ha céges oldalakról van szó, sok esetben magasan jobb eredményeket érhetünk el – már ha ismerjük és alkalmazzuk a megfelelő módszereket.

Nem a Panda torpedózta meg az eBayt

Nem a Panda torpedózta meg az eBayt

A Google nemrég élesítette a Panda algoritmus legújabb, 4.0-ás verzióját, amely az angol nyelvű keresések mintegy 7,5%-ára volt hatással. Ez számos ismert oldalt érintett, többek között az Ask.com-ot és az eBay-t is.

Ideje búcsút mondani az aktív linképítésnek?

Ideje búcsút mondani az aktív linképítésnek?

A hagyományos linképítési stratégiák ideje már lejárt, ezt mindenki tudja, aki akár csak érintőlegesen foglalkozik keresőmarketinggel. De igaza van-e vajon azoknak, akik szerint egyáltalán nem szükséges aktív linképítésbe bocsátkozni, elegendő a kiváló tartalommarketing is?

Hogyan teszteld címadási technikádat?

Hogyan teszteld címadási technikádat?

A tartalommarketingben az egyik legfontosabb szempont, hogy megfelelő címeket adj, hiszen az internet rohanásában csakis ezek adják el magát a tartalmat, ezek hozzák a kattintást. De hogyan tapasztalhatod ki, hogy mit érdemes használnod és mivel hagyj fel?

Hogyan adj címet, ha népszerű akarsz lenni?

Hogyan adj címet, ha népszerű akarsz lenni?

Bármilyen tartalmat osztunk is meg, az, hogy népszerű lesz-e nagyrészt azon múlik, milyen címet adunk neki. Hiszen az átlagos netfogyasztó éppen csak átfutja a közösségi oldalakon, feedekben vagy bárhol megjelenő címeket, és pillanatok alatt dönti el, érdekli-e őt az adott tartalom vagy sem.

Mi az a sandbox, és hogy törhetünk ki belőle?

Mi az a sandbox, és hogy törhetünk ki belőle?

A sandbox kifejezés nem túl elterjedt, mégis széles körben tapasztalt maga a jelenség – azt az időszakot takarja, amikor egy új, rendszeresen frissített weboldal minden erőfeszítése ellenére sem képes magasabb látogatottságot elérni.

Mennyire hasznos ma a linképítés?

Mennyire hasznos ma a linképítés?

A folyamatosan változó értékelésnek köszönhetően, és mert a Google újabb és újabb taktikákat jelöl meg tiltottként vagy büntetendőként, felmerül a kérdés: mennyire hasznos ma a linképítés, és mennyire lesz az a jövőben?

A keresőmarketing ügynökségek tevékenységéről

A keresőmarketing ügynökségek tevékenységéről

A keresőmarketing ügynökségek azzal foglalkoznak, hogy ügyfeleik internetes jelenlétét különböző optimalizálási módszerek, hirdetések, marketingstratégiák segítségével erősítsék.

Árnyalt kép a hazai okostelefon használókról

Árnyalt kép a hazai okostelefon használókról

Sok kutatást és statisztikát találunk a mobiltelefon felhasználók demográfiai jellemzőiről vagy vásárlási szokásairól, hiszen a marketinges egyik legnagyobb barátja a statisztika. A mérés persze nagy ellenség is lehet, mert a rossz eredmények is pillanatok alatt kiderülnek.

Dinamikusan fejlődik a hazai kuponos piac

Dinamikusan fejlődik a hazai kuponos piac

A Groupon üzleti modelljére alapuló, de teljesen egyedi megoldásokkal jelentkező és a hazai igényekhez igazított bónuszos oldalak esetében sok elemző azt gondolta, hogy ez itthon csak valamilyen nagyra nőtt lufi lesz, amely aztán hamar leereszt.

A világmárkák is mobilra építenek

A világmárkák is mobilra építenek

A mobilmarketing a hagyományos sms küldésen túl ma már az online marketing egyik részpiacának is tekinthető, hiszen az okostelefonok ma már mindennapos webböngészésre is alkalmasak. Így új reklámfelületet jelentenek: a weboldalak kifejezetten mobilra optimalizált változatai is tartalmazhatnak hirdetéseket.

Gyógyszerkommunikáció a weben

Gyógyszerkommunikáció a weben

A rendszeresen megrendezésre kerülő Gyógyszerkommunikációs Konferencia most, a 13. alkalommal főleg a tartalommarketinggel foglalkozott.

A Google AdSense szabályai – fontos tudni!

A Google AdSense szabályai – fontos tudni!

Az egyik legjobb bevételi módszer egy weblap tulajdonosának a Google AdSense hirdetéskiszolgáló rendszer alkalmazása. Ennek egyik oka, hogy a Google komoly tekintéllyel bír, valamint különösen megbízható vállalat hírében áll. Ezt az imázst nagyon védi is a hirdetők előtt a cég, így a csalás legkisebb jelére is vizsgálatba kezdenek.

Google AdSense fiók ügynökségi kezelésben

Google AdSense fiók ügynökségi kezelésben

Felismertük, hogy megrendelőink között egyre nagyobb az igény arra is, hogy a szokásosnál jobb bevételeket érhessenek el a Google féle hirdetések megjelenítésével, ezért hoztuk létre a Vírus AdHouse Google Adsense Ügynökséget.

Google Premier Partner
Bing Accredited Professional
HubSpot Inbound Certification
24 órás ügyfélszolgálat