Keresőmarketing Ügynökség

Az senkiben sem merül föl, hogy néhány szakkönyv elolvasása elég ahhoz, hogy sebészként helyt álljon egy műtét során.

Azt sem sokan gondolják, hogy tapasztalat nélkül jó pincér válhat valakiből, aki csak könyvben olvasott a felszolgálás mesterségéről.

A marketing azonban mindig más: sokan látják úgy, hogy maguk is jól tudják csinálni, hiszen már olyan sokat olvastak róla. Emiatt valóban sok anyag, gyakran találgatások jelennek meg, és tényleg nehéz eldönteni, mik a valóban hasznos információk és milyen ötleteket lenne jobb elkerülni. A tudományban Dunning–Kruger-hatásnak nevezik, mikor valaki egy új témába elmerülve hirtelen úgy érzi, nagyon is ráérzett, sőt igen sokat tud belőle.

A sakkozással éppen ismerkedő néhány hét után azt érzi, jobban megy neki, mint az átlagnak, de éppen az irodalomtudományban elmélyülő lelkes tanuló is úgy vélheti, már igen sok összefüggést megértett. Ahogyan elkezdünk mélyebbre és mélyebbre ásni egyes témákban, úgy tárulnak föl a bonyolult részletek – ez a helyzet az online marketinggel is.

Nem lehet tagadni, hogy nagyon sok mindent meg lehet tanulni könyvekből és weboldalakból már magyar nyelven is. Természetesen az uralkodó trendeket és újdonságokat jellemzően angolszász nyelvterületről származó szakmai anyagokból ismerhetjük meg, de a keresőmarketing alapelveit nagyon jól meg lehet tanulni. Ettől azonban még nem fogunk tudni mindent olyan pontosan, mint a szakemberek.

Érdemes megnézni a Google vizsgáztatási rendszerét: a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség munkatársai az AdWords szakemberei, így természetesen rendelkeznek sikeres Google-vizsgával is.

De emellett alapvető elvárás, hogy napi szinten kövessék a trendváltozásokat, az új lehetőségeket, és ne csupán olvassanak az adott technikákról, hanem próbálják is ki magukat.

Egy ügynökség azért tud hatékonyabb lenni, mint egyetlen ember, mert teljes képviseletet biztosít: több munkatárssal dolgozik, így nem lesz kimaradás betegség vagy elfoglaltság miatt, mindig naprakész szakmai munkát kapunk.

Másrészt pedig az ügynökségi munkatársak minden napja a keresőmarketingről szól. Míg mi magunk saját vállalkozásunk sikeréért dolgozunk, nem tudunk 100%-osan egy új szakmát kitanulni.

Erre nincs is szükség: a keresőmarketing ügynökség szakemberei a tudásukat szívesen kölcsönzik nekünk.

Ha pedig kérdése van, mi arra is válaszolunk. Tudjuk, hogy érdekli, hogyan dolgozunk, és nem titkoljuk, hogyan működik az AdWords optimalizáció, a SEO vagy éppen a legújabb SEM technikák.

De nemcsak tudjuk: meg is csináljuk Önnek, amit kell.